معما قسمت1
پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
معما قسمت1
نوشته شده در جمعه 23 بهمن 1394
بازدید : 222
نویسنده : .

_بدش به من!

_نه مال خودمه!

_کی گفته مال خودمهههههههههههههه!

_نمیدم!

_می دی!

_نه!

_چرا می دی خوبشم میدی!

_نههههههههههههههه!.....

.

.

جررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررر!

_اسنو پارش کردیییییییییییییییی!

_خودت پارش کردی!

_اههههههههههههههههه!چیسافت!

_خودتی!

_چیسافت بودی هستی خواهی بود!

_همچنین!

.

.

.

فلاویا دوید تو دفتر:

_بچه ها چه خبره؟ا....این چرا پاره شده؟؟؟

بعد کاغذ پاره شده رو به هم چسبوند:

_این که...ماموریت ونوسه!

من:آره مال منه اسنو پارش کرد

اسنو:نه خیر پاملا داده بودش به من ماموریت من بود!

فلاویا:بزار ببینم....چی وایستا بخونم.....ایناها نوشته برو تو هتل سایفر(SAIFER)کلید اتاق116 رو بگیر در اتاق رو باز کن.....این کار ونوسه اسنو جان!

من:دیدیییییییییییییییییی مال من بوووووووووووووووددددددددددد!

پاملا اومد تو دفتر:

_اوا.....اینو کی پاره کرد!؟

فلاویا:بگذریم یه اتفاق بود.....

من:پس ماموریت من چی؟

پاملا:نیمه شب باید انجامش بدی!راستی اسنو تو هم باید همراه ونوس بری این ماموریت شریکیه!

اسنو:پس بگو چرا...........هااااااااااااااااااا(خمیازه)چقدر خوابم میاد برم بخوابم....

من:خب دیگه منم برم استراحت کنم!....

پاملا:باشه منم خسته شدم....

.

.

.

.

خونه ی پاملا    ساعت1:35 نصفه شب

_جییییییییییییییییییییییغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغ

از خواب پریدم.یعنی چی شده بود؟ فوری رفتم اسنو و پاملا و فلاویا رو بیدار کنم

رفتم کلید برقو زدم تا روشن شه....اما تا دستم اومد رو کلید:

شترق!

.

.

.

.

چشمام سیاهی رفت....همه چی دور سرم میچرخید....افتادم رو زمین....تنها چیزی که اون لحظه  دیدم پاملاو اسنو و فلاویا بودن که پخش زمین شده بودن...

بیهوش شدم....

 

 

 

 

 

ادامه دارد.....خیلی کم بود همینطور چرت....ببخشید



:: برچسب‌ها: معما , داستان ,



مطالب مرتبط با این پست
.



می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: